Aanmeldingen wijzigen, toevoegen of afmelden

Heeft u zich al aangemeld voor een bijeenkomst en wilt u deze wijzigen of deelnemers afmelden, doe dan het volgende:

1. inloggen op uw ledenaccount (groene knop rechtsboven "Account" of op de link "inloggen" klikken aan het begin van deze regel))
2. ga naar Mijn activiteiten wijzigen / afmelden
3. klik voor de activiteit die u wilt wijzigen op de blauwe knop Aanmelding wijzigen
4. wijzig een bestaande aanmelding door deze te overschrijven
5. voor een aanmelding toevoegen klikt u op de licht grijze balk Voeg nog een deelnemer toe *)
6. om een aanmelding te verwijderen klikt u op Afmelden x **)
7. klik op Opslaan om te bewaren
8. log uit door in het linker venster op Uitloggen te klikken

*) het aantal personen dat u kunt aanmelden is gelimiteerd (staat in de uitnodiging). 

**) het is ook mogelijk om de alle aanmeldingen in een keer te verwijderen. Zie hiervoor de link Uitschrijven boven in het scherm


Bedrijfsbezoek1.jpg

U kunt zelf aanmeldingen wijzigen of ervoor afmelden. Daarvoor logt u in op uw ledenaccount . . .