Aanmeldingen wijzigen, toevoegen of afmelden

Heeft u zich al aangemeld voor een bijeenkomst en wilt u deze wijzigen of deelnemers afmelden, doe dan het volgende:

1. inloggen op uw ledenaccount (groene knop rechtsboven "Account" of op de link "inloggen" klikken aan het begin van deze regel))
2. ga onder de kop Mijn account naar Mijn activiteiten wijzigen / toevoegen / afmelden
3. klik voor de activiteit die u wilt wijzigen op de blauwe knop Aanmelding wijzigen
4. wijzig een bestaande aanmelding door deze te overschrijven
5. voor een aanmelding toevoegen klikt u op de licht grijze balk Voeg nog een deelnemer toe *)
6. om een aanmelding te verwijderen klikt u op Afmelden x **)
7. klik op Opslaan om te bewaren . . . NIET VERGETEN anders wordt uw actie niet doorgevoerd !!!!
    Nadat u op Opslaan heeft geklikt krijgt u een popup als teken dat uw actie is doorgevoerd.
8. log uit door in het linker venster op Uitloggen te klikken

*) het aantal personen dat u kunt aanmelden is gelimiteerd (staat in de uitnodiging). 

**) het is ook mogelijk om de alle aanmeldingen in een keer te verwijderen. Zie hiervoor de link Alle deelnemers uitschrijven boven in het scherm


Bedrijfsbezoek1.jpg

U kunt zelf aanmeldingen wijzigen of ervoor afmelden. Daarvoor logt u in op uw ledenaccount . . .